jag har fyndat lite : )

idag har jag haft en skön dag!

började dagen i lugn o ro...
for vidare ute i det underbara vädret o fotade vintern lite! : )



sen när jag vart ute lite.. då for jag iväg o hämtde tess!
tjötade lite hemma hos henne.. :D





sen for vi mot stan.. det tog tid.. alla kör ju som sniglar trots fina vägar! : /
jo jag vet hellre att man kör sakta o kommer fram än att köra fort o hamna i diket eller i räääva på nån!
men vi hade en kul tur dit.
tess fotade massor!
solen var såååå häftig bakom träden dimman! : )



till stan kom vi säkert iallafall!
kul hade vi när vi bokstavligen halkade omkring i varenda affär.. : )
snö o högklackade skor är en skojig kombination! : )

men handlat har jag gjort!
blev en klänning på H&M
ett par jeans på Vero Moda
ett halsband på åhlens

jag är sjukt nöjd över dagens inköp.

nu är mina 5dagars ledighet över..
tiden har gått alldeles för fort men trevliga dagar har jag haft, trots allt som hänt!

nu ska jag sova, så jag är pigg o utvilad till jobbet imorn.. : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0