tappat danssug......

hon allså jag har helt tappat inspiration för att dansa..
hon har helt enkelt fått för mycket av det goda!

senast hon kan komma ihåg när hon tog sig en svängom senast är titanix i götene den 13/12...
och då dansade hon ändå inte så mycket som hon brukar..

jag har ingen dans inplanerad förrän den 5/1, då åker jag vare sig jag vill eller ej.. : )
sen blir det nog dans igen i kristinehamn den 6/1 o såklart hemma i götene till Zlips 9/1!

så ni som vill dansa med hon den däringa!
håll ut!
Hon har bara ett litet break för att komma iform(förhoppningsvis!)

see yaa ; )


till nått vettigare.. imorn ska hon ställa in sin bil i garaget..
den ska frostas lite.. bli av med all den däringa snön som sitter fast..
sen så ska hon få hjälp av sin snälla pappa o spänna handbromsvajern...
så imorn har hon en stund o göra i garaget..

det blir till att sova nu också.
hon är trött efter första jobbdagen på 5 dagar.
tur jag är ledig imorn igen :D

men som jag skrev igår.. jag har ju lyxvecka. : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0