tar lite julledigt!

jag har jobbat så mycket sista veckorna att mina chefer hade satt mig så jag är extra ledig över julen!
det är toppen tycker jag! : )

dessa dagar har jag tänkt mig vila massor!

jag ska inte jobba förrän på tisdag! gött! : )
vart hemma sent idag inte förrän vid 22-tiden..

stängde inte förrän vi 20-tiden o sen var jag tvungen o handla efter det...

men glädjen av att bli ledig försvann när..

när jag stannade hemma hos föräldrarna...
fick då reda på nått hemskt..
en släkting har gått bort hastigt idag...
hemskt hemskt hemskt.. :'(
mina tankar går till de närmaste..

R.I.P

skulle egentligen slå in lite klappar men, jag går nog o lägger mig istället..
ä gööörtrött! (på ren skaraborgska!)

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0