ååhh vilken toppenkväll...

igår var det fest i bygdegården för 30åringen rickard!!

vilken jäkla rolig kväll det blev!!
massa dans o massa god dricka blev det för min del...

idag har jag mest legat i soffan..
jaaa jag har haft en bakisdag!!
men har sluppit huvudvärken det är skönt att slippa!!


jag & daniel


christer dubbelbuggar med tess o cattis


rickard

((Lite fler bilder ligger uppe på facebook!!))

 

hepp nu ska jag fortsätta med annat..

imorn är det jobb som gäller.. hela dagen 9.40-19.20!!
skönt att det blir en normal vecka igen nu efter den kampanjen som var.. den var kämpig!!
ny vecka nya tag!! jobba jobba jobba... som man säger!!

see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0