åhhh vad frustrerande o irreteranade!

jaaa måste gnälla lite ikväll..

blir såå jävla arg.. har många bra killkompisar!
men börjar fundera.. så fort dom träffar tjejja så hör dom aldrig av sig!
har en som träffat en tjej som är väldigt svartsjuk av sig.. så nu hörs vi i princip aldrig av..
o förut hördes vi av varje dag!
less man blir o jag vill inte vara efterhängsen.. vi är ju bara kompisar!

men det är inte första gången det händer....

blir både frustrerad o irreterad!




- THINGS HAPPENDS - PEOPLE CHANHGES - THINGS GO WRONG - SHIT HAPPENDS - LIFE GO ON -





nää men annars har jag jobbat idag... det har gått fint.. har vart o göra precis hela dagen!
det är skönt!
jag o emina hade kul som alltid! synd bara att vi jobbar ihop så sällan....




imorn är det jobb igen som gäller.. blir en spännande dag!
dom högsta cheferna i sverige kommer till vår butik!
vår distrikchef ringde o sa detta.. hon tycker vår butik är finast i vårt distrikt(!) o vill därför visa upp vår gamla ful/fina butik! 
det är roligt o höra..
men hoppas på att kunna börja lite tidigare i hopp om att kanske kunna gå tidigare! 
hoppas hoppas!

för imorn ska vi upp till örebro o dansa till expanders o titanix!
det ska bli grymt kul.
zazza är ju där upp också så ska träffa henne med o kanske dansa med! :D
sen hoppas jag att kanske lotten kommer dit också! var jättelängesen jag träffade henne!
vore skoj o träffa henne med!! :D



nonstop! det kan inte bli bättre!

hepp nu ska jag nog sova o hoppas att jag är på bättre humör imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0