jobba jobba jobba!!

jaa såå har min dag sett ut idag!!
full fart hela dagen!!

först skyltbyte..
efter det uppackning av gardinstänger o tillbehör!! o det var massor idag!!
sen var det dags för lunch.. ((ca 15.00 då)) 
sen skötte jag kassan o i princip alla kunder fram till ca 18.00...
sen blev jag avbytt o traskade till kontoret o fixade det nya pärmkonceptet..
(dom har minskat från 20 pärmar till 11 pärmar!!)
så nu är det till att lära sig på nytt!! men det kommer gå bra!! : )

min telefon dog på jobbet idag!! klantigt av mig..
men glömde ju ladda den förra natten så nu vet jag hur det kan gå!! :D
o jag kan lova att det kommer dröja till jag missar det igen!!
fyy vad jobbigt det är att klara sig utan telefon!!

nu ikväll har jag inte gjort många knop...
sett på tv o allmänt bara slappat!! : )

så har min dag sett ut.. rätt händelsefattig men skön bra dag!! 
den har gått fort!! : )

imorn är jag ledig!
ska spendera en stund i stallet.... o sen får jag se vad som händer!!

nu ska jag läsa tidningen!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0