lyckligt glad!!

jaaaa jag jublar!
sverige tog ett OS-guld till!!
herrarna i stafetten!!
grymt bra åkning av alla...!!! men bäst var väll ändå allas vår marcus hellner!! : )



idag har jag varit o jobbat hela dagen!
hade inventering idag av möbler!
det fungerade bra o var snart fixat!!

en fundering idag bara.....
vart var alla kunder???
det var inte många kunder inne på hela dagen!!
i timmar var det totalt dött!!

folk ta er ut o handla!! vi vill ha folk att serva!!


nu är jag ledig i 2 dagar imorn o fredag!!
ska bli gött..
ska städa imorn o grejja i ordning..
zazza kommer till mig antingen imorn eller fredag..

skulle bort imorn egentligen.. men det blev inte så..
ska vara barnvakt istället..

nää nu ska jag sova.. kommer med något vettigare imorn...

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0