nu är det dags att...

....blogga om helgens bravader!!

i fredags så var jag ledig städade o grejjade i princip hela dagen!
zazza skulle komma o vi skulle äta pizza åka o dansa i trollhättan..
så var det tänkt!

men det blev så att jag fick åka till sandhem o hämta henne för hon hade kört i diket på väg till mig o bilen behövde bärgas till falköping.. allt gick fint med zazz!! nu efter några dagar är hon lite stel o öm efteråt!
men som sagt vi hann inte med o dansa på fredagen vi var hemma kl.21 från detta äventyr..
men pizza o mys i soffan blev det ändå!! 

Lördagen vart vi upp tidigt zazza började jobba kl. 7 i skövde o jag själv började jobba  kl.10..
ingen rast ingen ro för oss inte..
det gick fint på jobbet.. lite segt med lite folk! men bra gick det...
sen bar det iväg hemåt..

vi lagade mat.. jättegott var det.. så började vi ladda för dagens dans..!!
denna dag skulle vi åka o dansa på båberg.. dagen till ära stod blender på scen!


blender

dom vi åkte dit med var johan, victor o fredrik..!!
kvällen blev lyckad trots att jag inte hade allt ork jag ville..
så kikade på en hel del men fick mig massa goa buggar o foxxar!!
vi var hemma ca kl.03

söndagen tog jag sovmorgon.. sov till kl.10.. zazza därimot var uppe redan kl6 för hon skulle jobba.. jag var inte avundsjuk på henne men hon jobbade iof bara till 11.. jag började 12 till 16..
söndagen blev en lång dag på jobbet.. men det gick fint rullade på bra!

när jag kom fick jag mig en överraskning zazza hade en fin blomma till mig på bordet blev jätteglad... : )


Du & Jag (så står det på blomman!)

medans jag duschade var tess o zazza ner till ica o handlade lite saker jag glömt av..
då kommer nästa goding med en blomma till mig!! blir lika glad igen.. : )


blomma från tess

efter att skrattat massa lagade vi till tacos o åt.. det smakade såå bra!

efter ätit o gjort oss i ordning bar det iväg till parken!
ikväll skulle vi dansa till zekes!



vilken kväll det blev!! helt grymt bra!! massa helt underbara danser!!
vad som var himlans kul var att det var så mycket bekant folk där!!
det gör hela kvällen mer lyckad!!
vad som var mindre lyckat var ju att man inte hann dansa med alla man ville!! : )

får tacka zazza o tess o alla andra jag dansade med för en lyckad kväll! : )

när vi kom hem jag o zazz till mig blev det sängen nästan direkt!
skönt o komma i säng relativt tidigt eftersom det inte händer så ofta annars..


måndag o ny vecka.. 
zazza gjorde sig i ordning o åkte hem på morgonen..
jag/vi sa hejdå o sen sov jag vidare ända till kl.10..
hur gött som helst att sova länge denna dag också!
kände när jag vaknade att jag var sliten.. men helgen var toppen!
lever gör man bara en gång! sova kan man göra en annan gång!

alltid kul att ha folk här men det är lika gött sen när man är ensam igen!
på liten yta ska man vara ensam!
när/om jag blir sambo igen.. då ska jag bo i hus!
ett tag går fint i lägenhet.. men inte en längre period!!
hahah vilka krav va! 

denna arbetsveckan såg/ser jag inte fram emot.. det är nämligen så att vi kör en kampanj på jobbet..
det är 20% på allt i butiken!

vi måste informera alla kunder om att det är 20% på allt!!
 om vi inte gör det kan kunden få en väska eller en pläd gratis!! fyy skam!


sen så måste vi erbjuda kunden en klädvårdsrulle.. frågar vi inte kan kunden få en gratis!! det är såå töntigt!!


sån här fin väst har vi på oss utanpå våra jobbkläder!!
idag har jag annars inte gjort så mycket... städat o diskat, ja sånt man gör när man är ledig..
åkte till tess efter hon vaknat o överraskade henne med en semla!!


hade tänkt rida idag..
men fick skjuta på det eftersom hästarna är nyvaccinerade..
men på torsdag blir det en skrittur i skogen iallafall!! : )

hepp ska nog ta o bädda ner mig i sängen nu..
new update tomorrow!!
nu blir det mer uppdatering hädanefter..
nu när jag är ensam igen ; )

see yaa ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0