slöseg bra dag!

idag vart det en vääldigt lugn dag på jobb..!
rivstartade dagen med massa stress... eftersom chefen sa att vi hade såå mycket att göra!
men vi jobbade på såå duktigt att det inte fanns något alls att göra dom sista timmara!
det var grymt segt..
det är jobbigt att inte ha något o göra på jobbet!!

ikväll efter jobbet åkte jag hem till mor o far..
har handlat gardiner åt mami som jag levererade dit..
kommer bli jättefint i deras vardagsrum! : )

när jag ändå var där fick jag kvällsfika där!! gott gott!
blev sittande där o kikade på OS! första gången sen det började!

såg anjas åk...! usch o fyy vilken smäll! glad att tösa lever!

hepp nu ska jag sova.. ska upp tidigt imorn.. stalltjänsten kallar!! : )
ska förhoppningsvis hinna med en skritttur med antiloop imorn..

på dagen ska jag träffa sandra igen! vart alldeles för längesen vi sågs!! bli kul!! : )

see yaa ; ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0