åhhh lugnaste helgen på länge... men..

jag är tröttare än nånsin!!

har idag jobbat.. o det har gått skitbra! dagen gick fort..
enda nackdelen med söndagar är egentligen att man bli såå jäkla hungrig på slutet!
eftersom vi inte har någon lunch då det är en väääldigt kort dag.
bara 4 timmar lång!

efter jobbet åkte jag till vättlösa! 
pappa kikade på min motorvärmare som har pajat i bilen!
så den är grymt svårstartad nu när det är så kallt!
nu är det bara att hoppas att den startar imorn så jag inte behöver ha startkablarna!

sen bar det iväg hem o laga mat!
det smakade bra! ville inte sluta äta! :D
såå grymt nöjd med att jag lagar mat.. för det är ju såå jäkla tråkigt!
tur man har telefon då o kunna tjöta i! :D

sen har det bara vart soffläge! somnade i sisådär 1½ timme men är fortfarande trött..




förövrigt igår var en trevlig kväll!
jag drack martini drinkar o irish coffee..
kikade på film..  ice age 3
o så spelade vi spelade vi buzz sportfrågor nivå svår! o efter det var det musicquiz o efter det junior monster!



sen blev det o jag var tröttare än någonsin när vi åkte därifrån!
men så är det blev en förjäkla rolig kväll bättre än att sitta hemma iallafall!

men tanken går till peter o barna som har sjuka idag! skitdåliga allihopa tydligen utom catherine!
hoppas inte jag åker på nått sånt nu eftersom jag var där igår..
vill ju inte vara sjuk nu!

hepp kika lite på tvn nu..
ha det fint!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0