bra dag!! störd kväll!!

japp idag har vart en riktigt bra dag!
började med att gå upp inte i tid i morse sov till 10-tiden fast jag skulle gå upp halv 9 egentligen!
duschade o åt frukost skulle kika på tvn.. o den gick lite till o från...
stängde av o åkte till vättlösa passade på att fika där.. 
det var gott med kaffe o semla!
sen blev det allmänt lugnt, för jag hade fått en extra timme! började ju ett idag!
skönt var det!

när jag kom till jobbet vart det för mig att traska in på kontoret o göra en kurs på datan!
såå jäkla tråkigt!

en kurs om allt till fönstret! fanns inte nått vettigt på den kursen! sämsta sega kursen!
den tog dessutom tid för jag fick hela tiden gå ut i butiken o hjälpa till!
för det var mitt i lunchtid o så kom leverans med sängarna samtidigt!
det var mycket o göra ett tag då..
o givetvis samtidigt så strulade betalterminalen i ena kassan(den vi alltid använder!) fick trassla med dettta ett tag.. ja så klockan drog iväg..

kursen skulle ta ca 1 timme tog sisådär 2½ för mig! bra jobbat va!??! :D

sen flöt dagen på fint o vi hade såå trevligt idag! en sån här dag varje jobbdag ingen som är wrong alla vet sin plats o grejjar... såå skönt! behöver flera såna dagar för att få tillbaka suget för att jobba.. så det kan bli lite kul igen!
saknar vårt gamla go!

Vi som jobbar på jysk!
  
Chefen Biba                                    lageransvarig Helen


   
säljare Emina                                  säljare kickan
  
säljchef Lillemor                              adm. ansvarig jag!


nu ikväll har jag pratat med zazza o vi har diskuterat våra ilandsproblem! såna som man tyvärr inte kan leva utan!
men annica tycker om zazza hur mycket som helst! hon är den bästaste! finns för dig gumman!!
ser fram emot tisdagen.. hon o jag ska dansa!! : )


zazza

ikväll rasade min tv ihop eller inte tvn.. boxern! det är bara vitt allting på tvn.. o stänger jag av boxern o startar om börjar den jobba men sen vitt igen! får nog ringa telia imorn! lite smått desperat!!

som om det inte vore allt! lampan funkar inte heller i vardagsrummet! det är nått med elen till den! den lyser ibland o ibland inte alls! pappa får nog komma hit o hjälpa mig lite!! : )

snart rasar väl säkert datorn också ihop! men det hoppas jag verkligen inte!! :D

nä efter en hel kväll vi datorn nu.. så får jag vila ögonen lite!

imorn är hon ledig!
vet ej vad hon ska hitta på! men det ger sig....
kanske göra ett röjande i lägenheten!
om det inte blir snöstorm som det sägs kanske jag åker till stan o inhandlar mig min efterlängtade tavla!! :D

jaja det kommer en update imorn!
sov gott

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0