en härlig dag i skidbacken..

idag har jag vart i mullsjö med tess o åkt skidor!!

vart riktigt fint var nästan ensamma i backen hela dagen.. vart nog max 10pers där o åkte idag..
det var lite skönt eftersom det inte var några köer i liftkön!!

bilder kommer senare.. hade med tess kamera idag skulle få bilderna senare.. men dom kommer!! : )

psykade tess såpass mycket att jag fick henne att åka svarta backen.. det var lite småkul.. men låg dubbelvikt av skratt nästan när hon kom fram o såg branten.. finns bildbevis det var skoj.. :D





förövrigt har snurrar huvudet som bara den.. men inget jag hakar upp mig på.. 
värktabletten är min bästa vän just nu.. det lindrar lite iallafall...

har även dragit på mig en lättare förkylning.. (lite snorig..)

men som sagt det går över.. inget att haka upp sig på..
nångång ska det bli bra.. :D




imorn ska jag unna mig sovmorgon..
ska även ta mig till skövde o byta ett par skor..
o så måste jag köpa mig ett par nya vinterstövlar..
mina gamla gav tyvärr med sig för ett par dagar sen, bästa stöveln jag haft på länge..
kan ju inte precis gå i gympaskorna nu.. det blir kallt!! o jag som fryser ändå!! :D 

hepp nu ska jag nog kanske sova lite så man kommer upp någorlunda tidigt imorn..


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0