fniss.. kul kul..

jo igår vart jag o dansade!! o viilken kväll det blev stog inte still så jättemycket! det var såå lyckat massa goa pojkar som var där o man kunde dansa med! aaaa sen såån toppenkväll!! bästa på länge..

 

bhonus gjorde en stadig spelning.. bra men lite stelt mellan låtarna.. kan det kallas gubbhumor kanske??



idag ska jag en sväng till stan o kika på en ny telefon! hoppas jag hittar en för min trasslar allt för mycket, hänger sig, rasslar när man pratar osv.! vad ska man köpa?

ikväll är det dags att ladda för malins födelsedagsfest.. så ikväll ska hon bli full! igen! härligt.. :)

 

men nu frukost.. sen dusch o sen stan..  

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0