idag var hon slösa.....

idag har varit skön dag.. bara myst hela dagen!

började med att bara ta det lugnt.. tog lite sovmorgon.. skönt var det!

sen ringde tess när hon vaknat.. så vi bestämde oss för att luncha ihop..
sen for vi vidare till stan.. jag har nämligen fått för mig att köpa ny telefon.. : )

(min gamla var på väg att rasa ihop.. kunde med nöd o näppe ringa! fick inte ens sms nu dom sista dagarna!)

 var runt o kollade läget i stan o jämnförde priser.. men fastnade för sony ericsson igen.. det blev en yari
än så länge är jag jättenöjd!



hoppas nu att den ska hålla!! : )

efter vart i stan tog vi svängen förbi hangelösa för o lämna ett par skor där. ingen var hemma just när vi var där men när vi ska åka möter vi catherine o barna som vart ute o gått en sväng.
vi tog med emelie till ledsjö där hon skulle på miniorerna.. det gick fint!

sen skyndade vi vidare till götene för tess skulle låna sin pappas lastbil o öva på att backa..
det gick fint efter ett tag!
jag fick mig några skratt... :D



när vi backat klart så åkte vi hem till mig o fikade! det var gott!!! :D

o sen nu ikväll har jag bara tagit det lugnt..
är rätt trött efter att åkande o grejjande! det är jobbigt o göra av med pengar!! hahah

hepp ska nog sova nu.. ska jobba imoorn!!
12-19.20
emina skickade nyss o påminde mig om vilka tider det var som gällde det var 13-19.20
tack! : )

ha det fint!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0