Ledig söndag!

mmm idag har jag inte gjort ett skit!! bara vilat.. eller okej. jag har haft en bakisdag..
sovit i omgångar nästan hela dagen!
hahah inte såå vettigt!

igår hade jag en dag full av fart! gick upp vid halv10.. åt frukost kikade lite på tv o bara hade en mysmorgon med lugn o ro!

sen bar det av till hem till mor o far.. o precis när jag kommer dit så kom även brorsan med hela sin familj.. även lille storebror var hemma för en gångs skull.. hahah inte ofta alla är på en o samma plats nu för tiden.. kul att det blir så emellanåt.. blev lite bus med lukas o mys med fia!
blev fika där.. jättegott!


Emelie & Fia                                 Lukas

efter fikan drog jag till stan för o handla alkohol inför kvällen för jag tänkte då inte vara nykter!! :D
fixade lite presenter till malin eftersom hon fyllt år..
när jag var i stan träffade jag på cajsa som rider antiloop! var tvungen o kika in gravidmagen också! hon är såå fin! : )


cajsa o antiloop i somras på tävling...

efter stan åkte jag hem o vilade en timme.
vaknade sådär 10i5 börjar fixa mat o grejja iordning mig för kvällen..
malin ringer strax efter kl5 o frågar var jag är..
jag var ju helt säker på att jag skulle vara borta kl6.
men nej!
kl5 var det så det var bara stressa i ordning ringa efter skjuts o ge sig iväg! var där strax efter halv6 så tyckte jag ändå var snabb! var även inne lite snabbt på ica o handlade innan jag for iväg!
men kvällen blev trevlig först ljusparty.. o sen gick jag på alkoholen.. (bara jag som drack denna kvällen)
efter tjötat ett tag så gick vi fram till götene o åt mat! det var gott! blev riktigt mätt.... : )
sen gick vi hem tiden gick så jäkla fort! kvar över 1 började vi ge oss o jag traskade hem..



men när jag kom hem kunde jag inte sova ändå! var alldeles för igång var uppe till strax innan 3 somnade jag...

vaknade relativt tidigt idag.. kl.10.. förflyttade mig till soffposition.. o har blivit kvar där i princip hela dagen förutom när jag hängde tvätt o diskade o lagade maten.. allså jag har inte varit utanför dörren idag! sååå dålig har jag varit idag... :D

nu ska jag fortsätta slappa lite blir nog tidig läggning idag.. får se vad som händer imorn.. : )

har en ledig dag imorn.. vad ska man hitta på då? det återstår att se vad jag hittar på.....

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0