nu är dagen snart här! dagen dans!! :D

japp imorn är det dags att få svänga dom lurviga igen!! shit vad jag ser fram emot detta!! : )
massor av folk som ska dit det ska bli skoj massor av vänner o bekanta men det är nog för att vår vän robban ska spela alla vill dit då tydligen!! :D

nonstop som står på schemat.
bjuder upp till dans är nova o casanovas!!


Nova


casanovas

Lär bli en toppenkväll!!


Idag har jag förövrigt besiktigat bilen, det gick igenom utan anmärkning!! göttans!!

sen har jag bara jobbat hela dagen..
var en riktigt seg dag på jobbet svårt o veta vad man skulle göra för allt jag gjorde var bara fel!
 mindre skoj då men det rullade på sakta men säkert..

imorn ska jag jobba igen.. kort dag! 12.00-18.00 skönt!
har även värdering imorn på butiken lär inte bli kul alls för då är "hon" väldigt wrong/gubbig!
 men jag ska nog överleva dagen, humöret kommer vara på topp! :D

hepp nu ska jag sova. ska försöka dra ner på tiden jag sitter framför datorn..
behöver träffa en karl snart haha för då kommer man från datorn o man kommer i säng i tid!! hahahahaha




imorn blir nog ingen update kan nog bli lite stressigt efter jobbet eftersom det är dans på kvälla då!



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0