nu är det år2010...

igår firade jag in det nya året med vännerna... det var en toppenkväll!!

var där relativt tidigt o vi hjälptes åt o fixa maten eller ja det var jag o malin som stod i köket o kockade!!
o tro det eller ej men resultatet blev jättebra!

på menyn stog det:
fläskfilé m. potatisgratäng & beanésås alt. malins goda sås
kaffe & chokladpudding med grädde o frysta hallon.

sen fortsatte kvällen blev både lite dans o bara massor av busigheter o mys! : )


hela gänget samlat utom herman som tog kort... : )

vid 00-slaget skulle vi gå ut o fira in det nya året med pompa o ståt allså fyrverkerier..
men för min del fick det avbrytas eftersom jag är livrädd för fyrverkerier o får panik...
verkligen snällt av zazza att följa med mig in o trösta mig i min panik.. 



min kväll slutade tidigt eftersom paniken satt i..
somnade väll omkring 4-tiden o vaknade stup i kvarten.. inte kul alls!!

nej nu har jag lärt mig. inga mer fyrverkerier för mig inte.. vill inte utsätta mig för det i onödan.. 
ni andra kan skjuta sånt men då håller jag mig inne med musik eller nått!!


men det var ju förra året!
nu laddas det om för ett nytt toppenår..
vem vet det kanske bli bättre? : )



imorn ska det jobbas igen.. känner inte alls för att dra igång igen med jobb.. 
men som man säger: har man utgifter måste man ha inkomster  

men sen är det lite kul o komma tillbaka o skvallra lite med tjejerna.. 


bästa jobbarkompisarna man kan ha!! jobbfest snart igen?? :D


Dansabstinens!

ja! det har jag.. har inte dansat sen den 19:e december med folk o då var det ju till dj.
saknar allt dansande o speciellt dansbandsmusiken nu!! det är en såå speciell känsla när man dansar live till ett dansband med massa olika killar/tjejer.
men det 5:e januari är det dans då är det nonstop till nova o casanovas i skövde som gäller!!

ser fram emot detta massor!!





see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0