nu vart jag smidig o inte smidig idag!!

idag har jag jobbat hela dagen!!
eller nu ljög jag lite.. jag började inte förrän vid 12-tiden o gick hem tidigt..

började dagen med att montera ett bord o med att packa ner ett annat likadant i kartongen jag tog det andra ur..
hängde ni mer?

hahah fortsatte dagen med att fixa i ordning en skänk några smidiga på jobbet lyckades paja så fint.. men behövde bara lossa några skruvar för att fixa detta..
hade ju praktikant till hjälp idag också o resten av veckan o lite till!! gött!! hahah

men dagen fortsatte gjorde några rapporter efter lunch..
inte det roligaste.. men det är bra så man får lite koll på lagerbehållningen!

fortsatte dagen med att greja med dom nya korgarna till impulsstativen!! o det blev så jäkla bra..!! eller bättre än innan.. det blir inte lika rörigt.. men får väl se om Dc vill ändra om något sen.. men jag är grymt nöjd med dagen på jobbet idag!
fick mycket gjort!!


me in action....

ikväll har jag haft ett ryck här hemma o fick för mig att få upp lampan som jag saknat grejjer till men nu fixat dessa grejjer idag.. faan det funkar inte.. grejjade så jag blev tokig!!
var bra irreterad på skiten!
jävla snygga fucking lampjävel!!
skitans.. nu hänger den på plats iallafall men måste grejja till elen eller kablarna..
men får ta det imorn när det ljust.. är bra mörkt här nu..!!


denna lampa fast som hängande har jag hemma nu..

struntade i lampan o poppade popcorn o kikade på step up2 då mådde jag genast bättre!! så jäkla bra dans!!



jag är bra sugen på att dansa nu! hihihi ooooja jag börjar se fram emot helgens bravader nu! :D

annars imorn är jag ledig! då ska jag storstäda lägenheten.. tvätta o sen får jag se om jag hinner med en ridtur också om det inte snöar.. som dom säger att det ska göra.. som sagt vi får se vad som händer mer!! :D

nu ska jag sova så jag kommer upp nångång imorn!! :D

natti natt!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0