pratsjuk, kramsjuk o godissugen....

jag är nått fruktansvärt pratsugen men har inte att prata med..!
jag är fruktansvärt kramsjuk men har ingen att krama!
jag är fruktansvärt godissugen men har inget godis!

det är illa!! ååå vad jobbigt att vara allt i ett!!

det är ganska sent vågar inte ringa ifall man väcker någon...
finns ingen att krama här ju eftersom jag bor ensam..
o ica är stängt så kan/orkar inte ta mig någonstans för att köpa godis..
kan någon komma med detta?? : )


men lite kul har det varit idag.. har varit i skövde idag har haft med tess.. vi har haft grymt kul..




letat efter nya vinterstövlar till mig..
hittade ett par skitsnygga på rean ute vid elins esplanad..
jag är nöjd!!




har förövrigt ätit årets första semla idag!! den var jätttegod o satt fint!! ; )


mums

liten update för idag..

imorn är det jobb som gäller igen efter några dagars ledighet det ska bli skönt.. 

see yaa ; )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0