trött!!!

jao har jobbat både igår o idag så jag känner mig mör! men så ska det ju vara efter helgen... : )

igår var det full fart på jobbet precis hela dagen! då är det kul o jobba fast i början hade jag bara trasselkunder.. men äsch det klarade man ju lätt av med ett leende på läpparna... eller inte..! :D

på kvällen ringde rickard o hörde om jag ville ha tacos o det tackar man inte nej till! :D var i princip samma folk som var med på nyår... o maten smakade jättebra.. sen blev det 2 wallanderfilmer efter det..



sent blev det i säng.. kämpigt men det gick fint att komma upp idag iallafall.. : )


gjorde ett grovstäd i morse o det känndes bra att göra.. har bara massor av tvätt att vika in nu..
boring!

men sen bar det av för att jobba men innan jobb skulle jag förbi hos bror o lämna grejjer..
 o sen tanka bilen så man kunde ta sig någon vart.. : )

sen har jag sovit en stund ikväll
men är lika trött för det så snart blir det sängen för man ska ju upp jättetidigt imorn..
ska vara i skara o besiktiga bilen kl 07.00



hepp nu ska det nog sovas.. så man orkar jobba imorn också.. 11.45-19.20

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0