alkolist javisst.... hehehe

mm alla tror jag blivit alkolist..!

jag njuter av sommaren så är det! : )

helgen har varit toppen!
i fredags så var det grillning hos min lille storebror..
himlans bra kväll blev det men några kalla också...... Mmmm mums! 
jaa massa prat under bältet.. men som vanligt i det gänget...
osåklart så skulle det kikas på stefan o krister också den senaste filmen...

måste tala om att jag var redig o cyklade Dit och Hem!!

Lördagen tillbringades på jobb.. var inte så jättepigg.. men dagen gick fint...

på kvällen skulle jag vara nykter o köra.... : )
det slutade med en onykter annica som hade en riktig kul kväll....
men massa tjöt....
hemmafester är alltid bäst....

japp det blev en toppenkväll...
flinar gott åt kvällen som blev ganska oväntad...


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0