hoppahoppalong..

jaaa dags för en väldigt liten update..

det har inte hänt mycket här..

jag har varit sjuk.. helt däckad..
fixade inte att vara på jobbet igår även om jag ändå var där o fixade det allra viktigaste, skyltbytet o så gjorde jag rapporterna......
var massor mer att göra för butiken är i en enda röra... 
men då kan jag hållas sysselsatt resten av veckan o nästkommande så är jag antagligen utarbetad o verkligen i behov av mina 3 veckors ledighet som jag ska ha sen!! : )

jag längtar redan dit!!

men tillbaka till verkligheten jag har varit sjuk riktigt sjuk...
39-graders feber.. näsan har snorat o halsont till tusen....
nu är det bara näsan kvar som snorar o halsont är också kvar men det kan jag genomlida..

vad jag haft svårt för är 39-graders feber i denna hetta!
det har plaskat om hela mig hela tiden så fort man rörde på sig..
det är illa!

imorn ska jag jobba..!!
nu är det bara o härda igenom.. har absolut ingen lust o vara hemma heller..
nu ska jag sysselsättas! : )

see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0