siccken kvälla det blev..

igår så sålde jag min pärla....

men igår fick jag även en härlig dag!!

på kvällen vart jag bjuden på mat o bio i skövde...
det var himla mysigt!
jo en nackkdel var att vi såg bion utan ljud skitlänge utan att nått hände o dom startade inte om den heller!!
det är illa.. : /



efter bio så åkte vi till mariestad o strögade lite..
träffade lite vänner till min vän som var där som spelade beachvolleyboll...
det var såå kul..! jag fick mig ett gott skratt.. : )

sen hade vi tänkt åka till lidköping o tisdaxklubben men först skulle vi mellanlanda hemma o roa en katt..
då blev jag så trött trött så trött så trött....
vart ju full fart hela kvällen annars.. men så det fick bli en film till.. o såklart somnade jag 5 minuter...
men såg det viktigaste början o slutet!! :D

idag bär det av till Ikea!!
ska införskaffa mig lite bra o ha grejjer! : )
så nu ska jag bara invänta tess o sen åka iväg... : )



see yaa ; ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0