sickken toppendag!

enligt väderprognosen idag skulle det bli regn.. men jag trodde ickke detta o vad rätt jag hade! eller jo det kom regn nu ikväll typ vid 8-tiden................. gött!

men lite om denna toppendag!

imorse kom tess o väckte mig med frukost!!
det är inte varje dag man får nybakt bröd o trevligt sällskap! : )
ja ock så fick hon ju smaka på mina muffins jag bakat.....

japp för igår efter en riktig skitdag på jobb så bakade jag muffins!
tyckte själv dom smakade ganska bra.. : )

fick åka en sväng till jobbet idag också för det trasslade lite där.. men det redde vi fint ut!

jag hade tess med mig också.. hon passade på att prova lite sängar.. hon ska köpa ny...
så då får jag vara med o agera expert.....
men vi fortsatte mot skövde efter att ha varit på jysk!
kollade på sängar i precis varenda butik som säljer sängar...
vi var på EM, Mio, sängjätten o på sova......
o sen blev det snabb storhandling på maxi..

innan vi skyndade hem till tess o kockade lite mat.
sen skjutsade hon mig till götene.

vi skulle iväg på dagens stora händelse! en riktig kul sak....
en MC-tur!

vi var 4 motorcyklar o 8 pers!! det var toppen!! : )
vilken underbar tur vi hade åkte uppåt billingen..
stannade o fikade på Billingens GK
var massor av folk där men kan bero på att det är golfvecka där!



sen for vi vidare upp mot kinnekulle...
jaa vi hade tur med vädret..!!
de kom en skur när vi fikade..
det kan man faktiskt kalla lite tur iallafall.. : )



det har varit min toppendag!
imorn ska jag ta en välbehövlig sovmorgon!
sen blir det jobb till framåt kvällen! : )

see yaa ; )


Kommentarer
Postat av: Fagerlind

Det var bra att ni fotade de snyggaste hojarna som var med på ture, det var kul men det är alldeles försällan bara, vill åka snart igen, men är på semester fram till ons nästa vecka åker på sön!ha det.

2010-07-22 @ 01:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0