dag med full röjje

joo nu vart ändå en dag till ändå o jag känner att det är dags att uppdatera lite från helgen mera.... :D

i lördags vart det ju dags för olstorp igen...
en kväll med en riktig redig fylla... jag förstår inte hur det gick till riktigt! :D
men jag lyckades tappa rösten på köpet denna kväll! en så jäkla rolig kväll..
så mycket kul folk där...

riktig lyckad fest..!!

söndan var en riktig bakis dag.. (förstod inte hur det kunde gå till!!)
sov till typ 10-tiden o slöade ett litet tag innan jag drog till vättlösa o solade..

for vidare till christer o ida när jag hade tråkigt!

fick lära mig kasta lasso.. det är förjävla svårt.. jag vet! det ser lätt ut.. men det vart det icke!
jag kan svinga det nu men inte kasta det!! hahah

sen for vi 3 vidare till mormor o morfar o hälsade på o fikade såklart.. jättegott 5sorters kakor o glass o jordgubbar.. (nej jag åt inga jordgubbar jag lovar!)
men gott var det! : )

sen for vi vidare till hällekis för att hämta erik.. men påvägen blev det ett stopp hos stefan o lizzie som nyss kommit hem från skåndelandet...! blev massa tjöt där,... men trevligt var det..
sen efter någon halvtimme kom vi vidare till erik..
hämtade han o vi for till skara o spelade minigolf!
jag vann inte... :( men är nöjd var ju ändå bara andra gången jag spelade där!

blev bakismat på rocco i skara o kaffe efter det blev i vättlösa... 
efter det lämnade jag av dom andra hemma hos sig!

blev ganska sent..
men som man säger! fullast kör ; )

idag har det vart jobb hele dagen.. från start till slut!
men skönt när det är mycket att göra.. enda nackdelen att vi inte hinner städa! butiken ser bedrövlig ut!

men snart checkar jag ut för lite semester i en vecka!! det ska bli såååååå gött!! : )

imorn är jag ledig o ska iväg o klippa mig bl.a!!
sen ska det fixa lite småsaker inför öland!! yeeeey! :D

see yaa ; )


blev inga bilder idag.. hade tänkt lägga ut lite från midsommardagen!
men programmet ville inte fungera idag... så det kanske blir en annan dag...
morr*

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0