ett fel som blev bra...

jaa idag skulle jag egentligen jobbat.. dom har strulat med schemat (igen!)
men jag var ledig idag då så får jag åka o jobba på onsdag istället då..
inte vad jag tänkt egentligen..
men detta blev ändå en bra dag!! : ) 

vardagslyxen är vad jag satsat på idag!!
inget går upp emot att kunna överraska... det är roligt...

så idag åkte jag o överraskade mamma med en glass.. som dessutom var väldigt god!
det hade hon verkligen inte väntat sig.. : )

efter det for jag till stan.. skulle till skomakaren med mina skor dom ska sulas om o fixas till.. så dom ska hämtas på torsdag..

när jag åkte från stan så tog jag svängen förbi mormor o morfar...
såå himlans trevligt.. blev en lång pratstund..
såå himla mysig trivs verkligen hemma hos dom..
det är så lugnt o skönt.. där skulle jag lätt kunna tänka mig att bo sen...


(bilden togs förra sommaren)

det blev en glass även där.. väldig god den också..

har jag sagt att jag älskar glass?!?!?!?


(denna har smakats idag, ben&jerrys)

ikväll var har jag vart ute o åkt motorcykel med pappsen..
han har köpt en honda.. han som pratat om att skaffa en i flera år.. har nu gjort slag i saken..
den gick jättefint.. nästan så jag blir sugen på att skaffa motorcykelkort..
för vilken feeling det är att bara dra iväg..
men sen jag trivs bra med att bara åka med.. : )



så nu blir det nana.. för imorn ska jag jobba.. 9-17.20.. o eftre jobbet hälsa på bror m. barn en sväng.. : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0