helgen i korthet!

hade skrivit ett långt inlägg med som raderats.. så det blir lite kort!

jag har varit ledig några dagar!!
då har jag grejjat med:

 

  • jag har varit med syskon o syskonbarn
  • jag har solat
  • jag har dansat haft med mig en nyvunnen dansvän
  • jag har varit på bröllop
  • jag har lekt med tess
  • jag har varit i stallet

ja jag har haft några toppendagar!! : )


Antiloop min prins jag varit hos en del


Casanovas jag dansade till i fredags
då jag mötte många för mig nya toppenbra dansare!!


Brudparet sarah o Jhampoll


Faster Lena som fyllde 50år!
Grattis säger vi idag igen för idag är hennes stora dag! : )


kusinerna.. : )


: )



idag har annica jobbat..
det kändes bra att vara back on track igen!
man har missat en himlans massa!! : )

nu ska hon sova o ladda för ny jobbvecka...

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0