helgen... v24

i fredags var jag helledig..

städade o tvättade allt i lägenheten känns det som! så jag var rätt nöjd faktiskt..
jag var även i skara med min bil på verkstan eller jag pratade o han kikade på den.. men jag får åka tillbaka med den.. nu hoppas jag att jag kan få ordning på bilen så jag kan åka lite längre sträckor snart!!

på kvällen bar det iväg till degerfors o jacobs loge o dansa till casanovas.. väldigt fint o mysigt ställe förövrigt..!
sällskapet för kvällen bestod av tess o dennis.. när vi kommit dit så kom även erik, johan, catherine o fredrik..
men sen var det massa mer bekantingar som "bojan" o "bullen".... men blev även dans med några nya ansikten.. : )



sen blev det... men ändå upp o jobba i lördags.. jag ska erkänna jag var inte så trött som jag trodde jag skulle vara... :D
det gick fint en relativt snabb dag på jobbe faktiskt med massor att göra.. då är det kul..
då hinner man inte känna att man är trött..

det kände jag efter jobbet o somnade på soffan i en timme när jag kom hem..
sen var det bara att göra sig i ordning för kvällen...

först mat o buzz spel hos äldsta bror i hangelösa.. det var trevligt! jag vann i buzz en av 2 gånger!!
((happyface o vinnarskalle :D ))



det var jag o christer o ida o sen kom även tess o jonas dit.. riktigt trevligt.. stannade tills det var sängdags för äldsta barnen o då for vi till olstorp!! yeeey vilken rolig kväll!!
massa raggers.. men vad kul.. var bra dom spelade.. o hasse z var skitkul igår.. förstår itne det.. berodde nog på sällskapet o drickat..  hahahahahah


((bilden länkar till hemsida..))

jaa så idag söndagen var jag bra seeeg.. ville bara sova mera....
men upp kom jag iväg till jobbet kom jag o piggnade till.. dagen gick fort..
sista timmen var seg för jag var grymt hungrig då!!
då tänkte jag bara mat hela tiden typ.. så gissa vad det blev sen.. jooo pizza! gott smakade den!

ikväll har jag varit o kikat på hus.. nää jag ska inte köpa jag lovar!
men det var massa roliga prylar i huset som jag är spekulant på!! :D
efter det drog jag o tess till lisch för att spöa allla ((alla = christer, ida o robban)) i minigolf på campingen.. ((jättefina banor förövrigt!!))
jag kom på 2:a plats.. grymt nöjd..



sen avslutas nu kvällen här framför tvn..
har haft en toppenhelg..!! mer såna o mer mys....

nu ska jag strax nana för jag känner att jag inte sovit så mycket i helgen som jag borde gjort.. *ler*

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0