roadtrip o annat mys...

japp idag har jag varit uppe tidigt!!!!!
jaaa ni hörde rätt varit uppe tidigt.. dessutom på ledig dag....!! :D

detta var för att det var dags för en roadtrip brevid ratten till trakterna runt uddevalla.. lite skoj.. för var vi i trollhättan så var vi i typ uddevalla var vi i kungshamn var vi i typ uddevalla.. var vi i rabaldshede jaa då var vi i typ uddevalla..
såå roadtripen gick till typ uddevalla idag!! ; )
o det roligaste var att jag höll mig vaken hela tiden!!
ja okej jag blundade i typ 5min.. men jag var ju kontaktbar hela tiden.. :D



efter denna tur tog jag o åkte till tess!
överraskade henne med glass.. det var jättegott tyckte jag, hoppas att det var ömsesidigt!! : )
sen kikade jag på när hon städade.. jaa jag var som en karl o sa du missade där o lite där.. ; )



sen hem till vättlösa o tjöta lite skit o satt o myste i solen en stund.. gott var det..
ikväll har min bror med tjejja varit här.. det var trevligt..
hon har grymt bra musiksmak.. eller om det är jag som har väldigt bred musiksmak...? :D

imorn är min andra lediga dag.. ska bli gott med ännu en ledig dag..
har lite saker att ordna med då:

  • åka in med bilen till verkstaden. igen.
  • rida antiloop
  • sola lite om det är fint väder
  • dansa i degerfors till casanovas!
  • äta mat med tess o dennis (som förövrigt är resesällskapet till degerfors)



see yaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0