Semester........ HaHa Lurad!!

mmm så var det för mig idag.... skulle göra min sista dag innan jag går på semester idag!!
19.20 skulle jag checka ut för semester,... men vi har ont om folk på jobbet o massor att göra så då ska jag åka in till jobbet o jobba mellan 8-12.. lite extra sköna semesterpengar.. : )
så imorn checkar jag ut på semester!!

öland here i come!!

Längtar!!

igår hade jag en riktig skön dag!

klippte av mig håret på morgonen!!
nä jag blev inte helt nöjd så det ska få växa till sig så ska min riktiga frisör få klippa mig sen!! : )

sen for jag hemåt tjötade o fikade hos mamsen.
då ringde tess o frågade om vi skulle ut på sjön med båten o sola lite... det säger man ju inte nej till!!
så jag fixade lite fika innan vi for iväg!!

blev några sköna timmar på sjön.
vi skulle fixa lite i stan men det fick vänta för det blev hökörning i lugnås hos tess mamma..
det var riktigt svettigt men gick kanon! lite gratis solning är skönt! : )



men det vart inte balat allt så då stack vi till stan o fixade lite inför öland medans dom skulle bala det som var kvar.
oj oj oj vad kul vi ska ha på öland!! : )

sen blev det mera hörkörning. var väl klara strax efter 8-tiden på kvälla..
då var både jag o tess svettiga så vi for till svartvik o tog ett väldigt gött kvällsdopp!!!!
det blev även premiärdoppet där för iår!!



så jäkla gött allaså!!
sen for vi tillbaka o grillade...
Mums var gott det var..
o jag åt alldeles för mycket men det var ju såå gott o vi hade ju jobbat hårt hela dagen!! : ) 



nu ska jag göra en tvätt till sen blir det sängen ska börja jobba tidigt imorn 8.00.
sista dagen innan semester!!
öland here i come!! ; )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0