sjuk..

fyyy satan.. jag är sjuk..

huvudvärk.. feber o sån skit!

har jobbat hela dagen men gått som i en dvala...
men dagenn har gått bra knarkat alvedon o ipren...

ville bara hem o sova men fick glatt jobba eftersom vi var kort med folk o hade massor att göra.. för att en viss annan person var sjuk.. då får man glatt jobba...............
jo jag är lite baggig för det.. hon tänker bara på sig själv.. vi jobbar i team på jobbet.. inte ens ett hejdå fick man.. hon sa inte ens att hon skulle gå hem för att hon var sjuk.......

imorn är jag ledig ska sova o vila.. så man orkkar med o fika med gamla klasskompisar imorn!! : )

på tal om inget igår var jag ute o letade hundar.. min brors tjejjas hundar stack... men dom är nu återfunna efter ett dygn borta.. det var skönt o veta...

nu sova...
see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0