thinking....again...

är jag dum o jag väljer vänskap framför kärleken....?

jag är ju trots allt kär..
allt var så mycket enklare innan de där känslorna blev inblandade..
vi hördes av jämt på konstiga tider.. skojade skrattade..
kan de inte bli så fortfarande??

han vill inte binda sig..? vill jag binda mig...ne inte nu..?
jag vill ha närhet.. en kram lite då o då han nån o tjöta med skratta med.. ja dela allt med...?



jaja.. nu kan vi städa ut detta iallafall över midsommar.. då festar vi till ordentligt!!! : )

imorn är det städ som gäller.. o sen så ska jag till stan o hämta mina skor.. yeeey.. 

sen ska bilen få besöka dokton igen.. dom ska ta tempen på den... 
jag vill ha den frisk så jag kan köra som jag vill!! byt den jävla givaren för helvete :D

 
sen ska det jobbas lite också.. hoppas på en bättre dag imorn.. (även om jag är nöjd med min insats idag..)

o på kvällen blir det nog en mc-tur med tjejkompisen!! : )
ja det blir nog en lång toppendag!! : )

nu blir det nana..

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0