tidig läggning!!

nu ska annica sova... hon måste vara pigg imorn.. för då har hon lång dag framför sig!! : )

idag har det varit full fart.. först jobbade jag kort dag på jobbet.. men det var ändå full fart inför rean..
så vi har o göra imorn också!! är inte direkt sysslolösa på jobbet just nu!!

efter jobbet så for jag till bilverkstaden med bilen o lämnade den där.. mamsen plockade upp mig där så for vi iväg o köpte fika till oss... kolakakor! mums!


denna bil är hos doktorn till imorn..

sen hem o grejja med antiloop...
han är en riktig prins!! det går så jäklans bra med han just nu..
ville verkligen inte sluta rida!!
men idag var han en riktig buse också både bockade o sparkade!! men så länge han går fram får han hållas!
jag kan ju inte straffa han för att han tycker det är kul!!


från programridningen den 13/5.. han gick sådärbra då.. nu går han skitmycket bättre!!!!

efter det har det varit soffläge!

men var lite halvputt o irreterad på mig själv också!
jag hade läst på mitt schema att jag skulle vara ledig imorn onsdag!!

men nu såg jag att jag inte är ledig utan jobbar heldag!!

jag o tess som skulle åka o dansa.... jannez i jönköping....


Jannez

skickade till henne o skrev att jag jobbade till sent...
men då svarar hon..: vi kan väl åka när du slutat..!!
då blev annica glad!! hon får dansa!! hennes dag är så gott som gjord då!!

därav anledningen till att annica ska sova typ snart så hon orkar hålla igång från 9-24 imorn!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0