åhh vad jag skulle vilja...

.....åka utomlands..!! : )

blir så avundsjuk på alla som åker iväg nu.. känner massor som ska åka nu!! 
men lilla jag får glatt stanna kvar hemma o jobba!! 

men men så är livet!!




idag har jag förövrigt haft en riktig toppendag!!

tog en långtur i skogen men antiloop!!
japp precis skogen!!  var ute i nästan 2 timmar.. svettigt var det!!
antiloop var grymt pigg o bråkig!!
testade mig precis hela tiden.. tror han har vårkänslor!!
men jag tycker om han ändå!! :D

vilken kick jag fick av det att vinna över han idag..
när han trasslade.. för han trasslade inte lite lätt..
utan det var precis som gamla antiloop..
stegra bocka sparka kastade sig precis hela tiden!!
men jag vann.. utan att bli arg!!

ikväll har jag myst igen framför tv o med lite blickar på datorn o bara haft allmänt skönt!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0