åhh vilken underbar dag!

jaa igår vart en riktigt bra dag!
hann inte med att sitta vid datorn det var jag nöjd med så vill jag ha det(typ)!!

började dagen med att gå till tandläkaren.. det sved i plånboken!!
var jäkligt dyrt för att inte ha några fel o att det tog 10 minuter!
nää nu hoppas jag det dröjer till nästa gång!! 

efter varit där åkte jag till stallet o mockade red antiloop..
var i ridhuset med han!
han kom på att det var kul att busa, bocka, sparka, kasta sig..!!
jaa men vi hann även med att träna lite vettigt o han kändes fin i formen..


skritttur till ridhuset

lukasbus var hemma hos mamma denna dag.. så var ju tvungen att busa lite med han..!! 
innan jag gick ut i stallet för att rida så la jag han så han fick sova!! jag lyckades på första försöket!! ; )


Lukasbus

sen när jag var färdig så bar det iväg till burnbridge för att leka med elvis!!
han var helt salig när jag kom!! : )
jo det är sant jag kan vara barnvakt igen.. ; )

sen var det snabbt hem för att göra sig i iordning för att dansa!!

kvällen i ära var det dans i skövde till sverige bästa dansband blender!!
((allt är relativt men så tycker jag just nu!!))
vilken kanonkväll det blev!!
såå jäkla nöjd o såå trött jag var när sista dansen var så det blev ingen sista bugg!! jag orkade helt enkelt inte!!
sent blev det men nöjd med en såå jäkla kul o trevlig kväll..
massa gott sällskap o bra danser gjorde kvällen kanon!!


blender

hepp nu ska jag åka till skövde med tess..
sen får vi se vad dagen har mer att erbjuda!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0