åhhh en välbehövlig vilodag!!

mm det får jag imorn!! har jobbat varje dag sen i lördags..
är lite småseg i huvudet nu ikväll!!



har vart några stessiga dagar på jobbet..
vi grejjar för fullt för att hinna klart med sommarsakerna tills fredag!!
vi är en bra bit påväg o det kommer nog bli kanonbra!!
ska ta kort sen när det är färdigt så alla får se vad bra det blir!! : )

men man får ju inte glömma allt det vanliga arbetet som ska göras!!
idag har vi även fått en sängleverans o så har vi haft inventering!! massor o det tog tid..
men ändå vi har hunnit massor o jag annica är nöjd!!
även i min stilla tanke tänke att vi borde hunnit((ville)) göra mycket mera!!

imorn är jag äntligen ledig..!!
det ska bli gött.. välbehövligt..
känner mig som ett takras!!

då ska hon åka till stallet tidigt..
ska mocka släppa ut hästarna..
skulle nog också få frukost hos mami då också.. mums! : )



på dagen finns även planer på att dra o simma lite med tess..
men det får vi se bestämmer oss imorn!! : )

i övrigt är det bara en skön vilodag!! me like!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0