big big smile..

jag kan inte sluta le...


dagen har varit toppen på alla sätt kom upp tidigt.. vid 9-tiden!!
men tog det ganska lugnt fram till det var dags att åka till jobbet!!

när jag kom dit så bygde jag o biba ihop en hylla vi ska ha sommarparasoll i..
sen blev det kassapass för min del.. hela dagen!! var lite drygt men det gick bra!

jag hann göra bort mig idag på jobbet också!
berättade för jobbarkompisen att jetpakkillen(hämtar varor hos oss, o den som körde för dagen) att han var jäkligt snygg..
precis när han traskar in genom dörren!! pinsamt! men jag bjuder på den... :D

sen idag har biba sett ut min man för livet.. hahah o biba var inte den enda som såg mitt liv i snabb revy, tess ock! sa att den killen kanske var den rätta för mig.. jaja vi får se vad som händer... jag tar det som det kommer..!! :D

så dagen har vart ganska bra faktiskt!! 
I have a big smile at my face!! :D




hepp se tvn nu sen sova..

börjar tidigt imorn.. lång dag på jobbet. 9-19.20.
får leverans av varor ca 25pall så det gäller att vara taggad o utvilad!!




imorn kväll är det dans i parken som gäller!! :D
skara som gäller dit sällskapet ville å då hakar jag på..
scotts får duga det går ju att dansa till.. :D



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0