helgen som var....!!

den var toppen!!

i fredags var jag ledig.. hade en skön ledig dag men fick massor gjort!!
-hälsade på hos frisören!!
-fikade i stan med mamsen..
-kikade lite i affärer o köpte min tavla jag kikat på i flera månader!! : )
-åkte till tess o överraskade henne med fika när hon vaknat (hon jobbar natt)
-åkte med tess till mariestad, hon skulle hämta en del till bilen på toyota.. kan tala om att det bara är snygga försäljare där!! skulle lätt handla av vem som helst!! hahahaha
-var i stallet o red antiloop
-hem göra sig i ordning för förfest i holmestad
-dans till Larz-Kristerz i skara

kan tala om att jag inte är något fan av L-K men har lyckats hamna på kort på deras fanclubsida!!
bra va!!
usch o fy.. ogillar starkt L-K men eftersom sällskapet ville dit åkte jag med.. var dåligt med bekanta där.. men det fanns lite folk o dansa med!!
försökte lära min kompis daniel att dirtyfoxxa.. men det lyckades inte nått vidare.. han tyckte det var mest jobbigt tror jag!! hahahah men det var kul!!

var hemma strax efter 4-tiden på morgonen...

lördagen bestod av jobb.. det gick fint trodde jag skulle vara trött men det vart jag inte..!! : )

efter jobbet så vart det snabbt hem o göra sig i ordning.. duscha o byta om ((tog en halvtimme))!!
sen traskade jag iväg till junior där alla väntade på mig!!
5 killar o jag skulle åkte iväg till alingsås!!
vi skulle ha en riktig trevlig kväll med nintendo 8-bitars spelande hos Lisa o ettan(erik).

kvällen var lyckad med husesyn.. mycket spel, lite dans, kikade på kort massa tjöt!! såå jäkla trevlig kväll!! det blir lätt fler såna kvällar!! sent blev det var hemma omkring halv6-tiden på morgonen..((när man ställt om till sommartid!!))


rickard & ettan 


Jonas


Jag & Matte


Christer & Lisa


Junior/Robert

vidare mot söndagen..

vaknade vid halv10 dags att ta tag i dagen grejjer..
innan det var dags att åka till jobbet så for jag o hämtade bror som skulle hämta bilen vi hade dagen innan.. jag hade två hemma o han ingen alls..
det löste sig bra!!
innan jobbet hämtade jag emina hon hade massa packning o så vart det inget vidare väder ute..
jobb vart det vart inte så farligt trött som jag trodde jag skulle vara!! : )

efter jobbet for jag till tess!
vi skulle ha en myskväll med film..
när jag kom till dit hittade jag dom(allså Tess & Rickard) i garaget meckandes med hennes bil! tog lite kort men lägger inte upp dom fast jag skulle vilja.. :D
när dom var färdiga gick vi in.. o då lagade tess pizza till oss...!!
allt hemmagjort!!
såå jäkla gott o jag kände mig såå bortskämd!! : )
filmen för kvällen blev sommaren med göran..
den var lite småkul faktiskt..

när vi sett klart den blev vi sittandes o tittade på bilder.. tiden gick fort när man hade trevligt!!
var hemma omkring halv12.. kom i säng ännu senare för att jag inte kunde sova just då!! : /

det var lite om min toppenhelg!! : )
nu är det snart helg igen.. hoppas o tror den blir lika bra!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0