helgen...

mm det var en mycket bra helg!
det har varit min jobbarhelg..!! ((jobbar varannan helg)) 
den har gått fort o vi har haft mycket att göra!!

i fredags var jag bara hemma o tog det lugnt.. hade inget lust att hitta på något..
vilade mig i form för lördagens kalasering!!
så var hemma grejjade lite i lägenheten..
såg på filme national treasure på 5an..



I Lördags var det dags för dansklubben stop and go´s vårfest..!!
förfest hos robban..(jag kom sent p.g.a jobb!) men vi var massor av folk!! verkligen jättekul..

sen bar det iväg till parken..
jag fick skjuts av tess o tim.. : )
det var god mat!! uppvisningsbugg av juniorer.. vi fick även se rullstolsdans! bugg, foxtrot, schottis, polka kanske har glömt något men kul att se på!!
sen var det dags för kvällens dans till casanovas!! : )


delar av folket som var på förfesten!


tess o tim


rickard, robban & catherine


malin & janne


rickard o lisa

hepp nu ska jag springa till ica o köpa dricka!!
tess kommer vi ska kika på film o ha en sån där söndagsmyskväll!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0