hon lever o mår bättre...

jaa hon mår bättre idag!!
hon har ätit o grejjat lite smått idag.. kände sig ändå rätt däckad efter gårdagen..
det är en verklig pärs o vara magsjuk!
inget jag rekomenderar ;P



hon har vilat en hel del..
men framåt kvällen kände jag mig ändå såpass pigg att jag tog en promenad!!
det var skönt..
precis vad jag kanske behövde för att pigga på mig!
snart ska jag krypa till sängs..
så jag får sova ut!!


men nu när jag varit hemma en dag så har jag hunnit fundera..
eller jag har funderat på det ganska länge! o pratat med massa kompisar om det..

vad tycker ni.. vad har ni för åsikt om min tanke..:

jag sätter vänskapen högre än kärleken!

såhär.. hellre att vi är vänner... än att vi blir kära..!
har väl blivit lite bekväm också... ; )


hade jag velat ha han.. just den där killen.. då hade jag ju gjort allt för att få träffa han..
men nu är det så att annica gör inte det..
för just nu tänker hon det får bli som det blir..
vi..
eller
han o någon annan..
eller
jag o någon annan..
jaja ni förstår hur tankarna går.. tror det är fler än jag som tänkt i dessa banor..

hur ska jag göra?
ska jag åka dit jag vet han åker..
ska jag skita i det o tro att vi ses igen.. ((vilket jag vet att vi gör..!!))
ska jag riinga han säga vad jag tycker tänker..((otänkbart, med tanke på att inte sabba det som redan är..))
kommer inte på fler tankar.. men finns andra alternativ säg gärna till!! : )



nää nu sluta grubbla för ikväll o gå o sova!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0