the good and bad things...

jaa bra o dåligt!!

helgen var toppen på alla sätt!! fler såna helger ((fast med mera sömn!!))

zazz kom i torsdags kväll.. blev en sen kväll somnade väll vid halv1-tiden.. vi hade massor att tjöta om..
fredagen vaknade vi ganska tidigt 8-tiden..
åkte till stan skövde o hade en heldag!! först var vi på VC med zazz.. sen åkte vi till hennes mammas jobb o hälsade på=P4!! det var helt okej..
män i uniform=sexigt speciellt om dom har självförtoende!! :D

efter vart där åkte vi in till centrum.. kikade i affärer o hälsade på claus på hans jobb.. när det var klart så tog vi en fika på rådhuset o bara myste..
sen var det dags att ge sig iväg hem o börja göra sig i ordning för kvällens dans!!

innan dansen kom tess o tim o åt mat hos oss...!!
lagade tacos tjötade en massa!! : )

dans i skövde på kvällen en riktig dansfest med massa folk!!
blender/wahlströms spelade på ena scen o på den andra scen stod bhonus/kindbergs på!!
blev en toppenkväll efter många "tabbar"!!
träffade en riktigt mysig kille där!!
I like to dance with this boy!! hope for more dances and belive that is going to be so!! and wish that we be seen again.. sooon!!
"busade" med han på hemvägen!! stannade på statoil o tjötade där lite efteråt.. haha
stackarn visste väl inte vad han skulle tro... : )

sen i säng vart det.. o tidig lördag morgon var uppe vid halv7-tiden..
tog hästarna på morgonen innan jobbet!!
släppte ut hästarna o rastade hundarna
..

sen bar det iväg till jobbet.. 
dagen jag trodde skulle bli seg för att jag skulle vara trött blev inte så seg faktiskt..
full rulle med massa konstigt folk som handlade o ställde massa konstiga frågor..
men vi klarade dagen galant!!
åkte hem o tänkte vila någon timme.. men icke.. nån sömn hanns inte med!! telefonen ringde i ett för att få kvällen att "klaffa"

det blev mat i skara o sen vidare till bowlingen..
vi var några stycken som träffades för att umgås o ha lite kul.. o vilken kul kväll det blev!!
jag var ju chaufför denna kvällen..!! hade tänkt att det skulle bli en relativt lugn o tidig kväll men icke!!
hämtade bror o kompis till han i skövde o körde hem dom!!
var väl hemma vid 4-tiden!

sov till halv10 i söndags!! var välbehövligt.. men hade gärna legat kvar lite till!! : )
upp o iväg till jobbet.. det gick också bra o jag var förhållandevis pigg hela dagen!! : )
sen på kvällen kom tess till mig vi kikade på filmen UPP.. den var bra o jag skrattade massor emellanåt!!

somnade väl sådär 00-tiden.. något irreterad!! blev förbannad ((faktiskt)) igår kväll men inget jag vill skriva om här!! : )
men kan lova det går över!! : )

det var helgen!! nu till dagen!! :D

den var bra.. lite segt jag var trött idag!! men fick ändå ganska mycket gjort på jobbet!! : )
skrev rapporter o så hade vi inventering idag också..
det var korta drag från denna dag!!

det har snöat massor!! usch o fyy... inte mer snö nu snälla.. om inte annat jag vill ha lite sol!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0