this is bad...

japp dåligt is the word!
jag har verkligen tappat suget just nu.. riktigt depp men ändå jag kan inte sluta le..

still it´s a big smile on this face... and that i like...

when i think of you.. what we can..
that feeling it´s so great!!
i hope i see you again sometime!!



helgen var toppen var i skara o dansade i fredags..
grabbarna i scotts som bjöd upp till dans!



förutom väldigt mycket fylla o jag bara ville spöa en brud som är helt dum i huvudet..
((måste tillägga att jag är inte någon som spöar upp folk bara sådär!!
hon har gjort mycket dumt mot mig))
så var det en toppenkväll o jag fick massa goa danser...
hade inget behöv av att dansa men dansade i princip hela kvällen...

sent blev det var hemma strax efter 4-tiden!!

Lördagen blev rätt lugn på morgonen.. jätteseg var jag..

men drog till stan o tog en fika med sandra!!
det var mysigt.. var så himla göttans väder!! : )

gick lite i affärer samtidigt.. köpte mig 2 diadem..
allt för att få bort håret när jag dansar utan att behöva grejja för mycket!! :D

sen åkte jag hem till mami o papi en sväng..
somnade där såklart i ett par timmar o när jag vaknar fick jag våfflor..
det var jättegott!! riktig överraskning!! : )

på kvällen for jag vidare till tess..
hennes syster kom dit o hennes kompis..
vi kikade på någon film..


 
handlade om två cancersjuka som blir kära i varandra..
helt ovetande om att dom är sjuka.. typ..
(ja jag är jättedålig på filmer.. inte vad jag brukar kika på så ofta!!)

men sent blev det för min del.. åkte från tess vid halv3.. tiden går fort när man har kul!!

denna dag allså söndag har varit lugn..
jag var ute på en helt underbar ridtur med antiloopen..
underbart väder ute att jag inte kunde missa det!! :D


antiloop..


så fager är jag när jag är ute o rider!!
 men jag ser inte utan min solglasögon, öga bara rinner!!

ikväll var vi i lidköping några stycken o bowlade!
 det var jättetrevligt..
jag rivstartade o fick 171 i första serien..
men sen gick det utför o kom knappt över 100 ett tag!!
haha men som sagt trevligt hade vi!! :D


det var lite om min helg.. nu laddas det för ny jobbvecka-->sweet!!
imorn jobbar jag 9.45-19.20

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0