åhh vilken härlig dag!!

idag har jag fått mycket gjort..

gick upp i tid idag o åkte till stallet o red antiloop
hade lektion, o det gick lika bra som sist om inte bättre!!!




jag gjorde en omedveten öppna i galopp kanonbra!! :D
(öppna=hästen går med frambena innanför spåret o bakbena är kvar på spåret.. enkelt beskrivet..)

som sagt jag är nöjd, avbrotten från galoppen sitter inte 100% men det är på god väg till att bli bättre! : )

efter stallet så hem o duschade för att åka o jobba!
det var en lugn dag på jobbet men ändå lite att göra!! : )

efter jobbet åkte jag hemåt nöjd efter denna dag..
men då ringde tess o ville ha en sparringpartner som fick henne att springa..
såklart jag ställde upp.. snäll som jag är!
jag cyklade med henne så sprang hon.. det kändes bra.. nästa gång kanske jag springer också..
synd bara mina hälsenor är dåliga ; )



o sen har jag grejjat lite mera i lägenheten plockat i ordning.. det känns bättre för var dag o jag börjar få ordning lite mer för var dag som går! : )

nu ska jag snart sova har en hektisk dag framför mig imorn..

ska jobba till kl,14.00
sen ska jag provaköra bil med tess.. jag är sak-testaren...
ska rida antiloop ett pass..
sen ska jag o tess, johan o victor åka till örebro o dansa till SHAKE!! : )



ja så det är fullspäckat schema för min del imorn!!

nu ska jag hänga en tvätt o sen sova!! : )

see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0