ännu en bra helg...

jaa då har ännu en helg passerat!!
o jag har varit i princip helt datorfri, därav dåligt bloggande!!

i fredags jobbade jag hela dagen 8-19.30 full fart med varudag!!

på dagen fick jag ett mess från tjejkompisen som frågade vad jag skulle hitta på..
jag valde mellan dans i herrljunga till arvingarna o spelkväll i skövde hos vännen!!

jag valde det sista alternativet o jag ångrar det inte!!
hade en riktigt trevlig kväll!! : )

vi spelade massa spel!!
men spelet jag verkligen fastnade för var "med andra ord", man ska beskriva ett ord med andra ord på tid..!
skitkul var det verkligen.



sent blev det men riktigt riktigt trevligt hade jag!!

Lördagen bar det iväg till stallet..
red antiloop tränade momenten till dressyrprogrammet jag ska rida den 13:e...
allt funkar kanon utom avbrotten från galoppen då han blir för stark!!
men det är ju tid kvar att träna vidare!! : )

det var väldigt blåsigt nästan storm så med spänd häst till tusen var jag ändå nöjd med passet!!

resten av dagen blev lugnt med hemmamys!! : )

söndagen spenderades mest i bilen hela dagen!!
på kvällen var det dags för dans i kristinehamn!!
det var en riktigt bra kväll!!
men kände nästan att jag tagit mig vatten över huvudet när jag åkte dit själv!!

denna kväll stod blender & casanovas på scen!!
då kan det inte bli annat än bra!!

 
jag o johan fastnade på bild...

japp så vart min helg!!

Over And Out See Yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0