hard work!

japp idag har jag jobbat hårt :D

i morse gick jag upp slängde in en tvätt i maskinen o åkte till stallet o red antiloop!

vi gjorde ett kanonpass på ridbanan!
idag var det annica som inte ville sluta rida! det gick så jäkla bra.. : )

Jan (min tränare) var helt salig.. o jag var nog ännu gladare!! allt känns så toppen just nu!!


( dålig bild idag men han vart inte så stilla i boxen... )

efter bar det iväg hem duscha, hänga tvätt fixa mat..(allt på mindre än en timme!)
allt det för jag skulle idag åka till lidköpingsbutiken o jobba..
min gamla chef ringde i onsdagskvällen o frågade om jag kunde komma..

o det är alltid lika kul o komma till en ny butik o se hur allt fungerar!! : )

jag stod i kassan i princip hela dagen!!
men oj vad jag längtade hem till vår fin fina skarabutik.. den är inte lika stökig..
men lidköping kommer bli fin fin framöver tror jag.. : )
men jag kommer framöver finnas i skarabutiken!! : )

ikväll var jag o provkörde mor o far nya bil..
den var riktigt fin o rymlig..
i´m impressd!!


(obs lånad bil från google, men deras ser likadan ut)

nu ska jag strax sova.. vart en lång o stressig dag!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0