hard working! : )

.....and she like it! a lot!

just nu jobbar jag asmycket! det känns bra!
blir massa cash på kontot.. o jag fattar inte men det går alltid åt!
tror det är fler som känner igen det däringa! : )



idag har jag grejjar massor!
har haft en ute dag ihop med kicki, vi har gjort om i vår bur utanför butiken där vi har sommarmöbler!
allt för att jula byter fasad på hela bygnaden....

men idag vart det ju inte precis kanonväder! pissregn hela dagen!
sista halvtimmen höll det upp medan vi städade...
precis innan lunch fick jag några kunder som ville ha prisuppgift på olika möbler.. jag var så kall att jag inte ens kunde hålla pennan.... jag kände inget!! lite skrämmande.. men jag skrattade mest åt det!!



kallt men ändå nöjd med dagen!! : )

nu sitter jag här med huvudvärk! inte bra med massa buller på jobbet som är nu.. man går med ständing huvudvärk..!! hate it..

är nerbäddad i filten, men ska snart dra mig mot sängen...
ska upp tidigt för att åka till stallet.. janne kommer imorn!! : )



see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0