kramsjuk som så ofta...

det är helt sjukt att det ska vara så mysigt o bara få en kram!

det är det bästa man kan inte få för lite av kramar....

har jag sagt att jag tycker om att kramas..
o just nu saknar jag att ha någon här att krama!!

drömde till o med inatt att jag fick världens goaste kram den var såå skön...
synd bara att den inte var i verkligheten....




jaa nu var ju också en helg till över....

jag har jobbat hela helgen.

i fredags var jag o dansade till wahlströms.. en trevlig kväll..!!
synd bara att det var dåligt med folk där!



lördagen vart det full fart på jobbet hela dagen!! o då menar jag precis hela dagen!!
det är roligt o jobba då när det är mycket o göra..

efter jobbet åkte jag till hangelösa...
min lille Lukas har fyllt 2år så det var kalas för han o hans morbror bernhard som fyllt 18år..
det var riktigt trevligt.. mycket bus o mys med barna!! : )


bernhard 18år


Lukas 2år
(obs! bilderna är lånade från facebook)
på kvällen slocknade jag i soffan.. hade inte tänkt det.. men det var såå gött!
när jag vaknade omkring 1-tiden..
kikade jag lite på tvn.. 
sen gjorde mig i ordning för att åka till norra vånga o hämta bror som vart på bröllop där.
jag hittade dit direkt!! det var jag nöjd med.. inte ens vägbeskrivning!!
are you impressed, i´m impressd!! :D 

söndagen tog jag o unnade mig lite sovmorgon.. : )
men vaknade o kände mig pigg o utvilad så jag började städa lite o diskade disken som fanns..
sen bar det iväg till jobbet en dag med lika mycket att göra som gården men med mindre stress.. : )

efter jobbet var jag iväg till stallet o red antiloop.. det gick bra!! han lyssnar bra eller iallafall bättre nu..
känns som att det kommer gå fint på torsdag!! : )



nu när jag kom hem ikväll så grejjade jag lite till hemma..
men nu har jag hamnat framför datorn o tvn o slappar resten av kvällen!! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0