programridning!!

yeey jag är såå nöjd med min häst!!

Han min fina Antiloop var superduktig o fin!!

han gick kanon på framridningen, när vi gick in på banan för att rida själva programmet så blev han lite spänd!!
bitvis gick han jättebra. jag fick jättefina poäng vid övergångarna o det känns bra för det har jag lagt stor vikt på!

det jag måste träna vidare på är att få ett flyt i det hela att han blir mjuk o fin hela tiden, han blir ostadig för mig emellanåt!! 

det blev 189poäng (ca69%) iallafall.. för att vara första gången på nästan 1år!! : )
klart godkänd start!

nu ska vi träna vidare o se vad det blir framöver!!

((hoppas hoppas det blir fler programridningar på böla så vi kan träna på hemmaplan!!))







from a happyface
see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0