sicken dag....

lugn har den varit..
har städat på jobbet hela dagen!
imorn är det värdering...
så nu är butiken i topptrim!! : )

har haft en såndär dag.. men jag får skylla mig själv..
har haft ont i ryggen.. hann antagligen bli kall efter dansen igår..
tog inte på mig tillräckligt efteråt..
klant som man är..! man kan ju inte tänka på allt! ; )

huvudet är ju som det är.. det hänger med iallafall.. haha men det bultar hela tiden.. men jag skyller det på byggjobbarna som ser till att det bullrar tillräckligt på jobbet!
men det ska la ge med sig snart!! : )
vi får ju trots allt en ganska fin fasad på byggnanden..

naa nu ska jag väl kanske ta o lägga in bilderna från jobbfesten från förra helgen har inte orkat göra detta innan.. plus att jag inte suttit så mycket vid datorn det sista...

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0