tipp top!

jaaa vilken helg det blev.. inte alls som jag tänkt.. men väldigt lyckad!

fredagen blev lugn.. vilade på soffan innan jag skulle ut o köra på kvällen.. åkte väl runt 11-tiden o var hemma vid 1-tiden igen.. så det blev inte så sent...!! gott det!


Hard working girl, and she like it!! :D

i lördags så jobbade jag kort dag men ändå jag jobbade.. det var en hel del o grejja med..!!
men dagen gick fort till sista halvtimmen!! den var seg.. : )

på kvällen var det dags för crusing i mariestad!
tyvärr glömde jag kameran hemma.. så inga bilder blir det..
men vet att jag fastnade på några andras kameror..

hade en riktig toppenkväll!!
nästa år blir det 50-tals utklädnad!! : )




först träffade Jag o Tess på tess kompisar som var grymt snygga!!
sen kom Lena o Daniel så vi åkte en sväng med dom i daniels ford mercury park line!! (-69?)
verkligen fin bil!!
sen vart vi tvugna att åka hem med tess för hon skulle upp o jobba dagen efter..
men jag for tillbaka in till stan o åkte lite med rickard i hans cheva pickup..
den var såå fin så han allså..!! o rickard var såå snygg ála stylad 50-tal!!
jag är inte van att se han klädd så, eftersom jag ofta träffar han på dans annars..!! :D


Daniel hade en sån här.... : )


rickard hade en sånhäringa.. : )

sen mötte jag han.. den fina pojken! : )
vi kramades lite snabbt innan jag var tvungen o åka vidare..
men jag fick träffa han mera..


me like hugs.. : )

kvällen var toppen...
så även denna dag.. jag har haft en riktig soft mysdag!!
kan alla dagar vara som denna?
eller nästan vara som denna, så vi kan vara tillsammans?
önskar vi kunde ses varje dag o inte så sällan som det är nu...

har idag varit o överraskat min mamma!
det är ju trots allt mors dag idag..
hon blev jätteglad.. det hade hon inte väntat sig...
hade med lite presenter.. o så hade jag med glass också som vi åt, så gott..
mamma, pappa o jag!

nu ska annica sova.. hon ska upp tidigt..
måste till billäkaren imorn.. o sen ska hon jobba.. hon ska dessutom börja lite tidigare..!

till dig från mig...
ha det fint.. o sov gott! puss


see yaa ; )


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, satt i all tristess o slö-snokade på lite bloggar jag hittade på maffian o hittade det här inlägget o världen är nog bra liten för Rickard, cheva pickup o dans lät skrämmande bekant?

Sen kan jag iofs vara liiite partisk men tycker allt att han är bra fin utan 50-tals stuket med!

(om jag inte förvirrat mig helt nu.. fniss)

kram kram!

2010-08-13 @ 13:54:27
URL: http://www.facebook.com/oknyttet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0